نحوه شستن شمع ماشین با اسپری
تعمیر پراید
تعمیر پراید سنسور اکسیژن سنسور میل بادامک بوش دنده دو شاخ کلاج جلو پنجره بوش کلاچ دیاگ صافی بنزین لنت ترمز استارت سوئیچ استارت
نگارش در تاريخ شنبه 22 آذر 1393برچسب:شستن شمع,اسپری شمع شور, توسط دوست

بهترین استفاده از این اسپری برای تمیز کردن الودگی شمع ها و گرفتن اون جلوی راه ورودی هواست که باعث تمیز شدن سوپاپ ها میشه
البته باید گاز رو بگیری که ماشین خاموش نشه
برای انژکتور شویی یا باید بدی بیرون یا اینکه مایع بریزی تو باک
البته من خودم اینکارم میکنم خوبه
بعد صافی بنزین یه شیلنگ داره که میرسه به انژکتور من اونو باز میکنم بنزینشو میزیزم و با اسپری انژکتور پرش میکنم و بعد به طوری که نریزه میبندمش سر جاش
البته زود بخار میشه نباید زیاد لفطش داد تاثیر خوبی داره چند بار اینکارو بکن



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: