وقتی ماشین و روشن میکنم(چه سرد چه بعد مدتی خاموش کردن) این دور موتورم میره زیر 900
تعمیر پراید
تعمیر پراید سنسور اکسیژن سنسور میل بادامک بوش دنده دو شاخ کلاج جلو پنجره بوش کلاچ دیاگ صافی بنزین لنت ترمز استارت سوئیچ استارت
یه سوال تخصصی!:دی
اول بگم این مشکل پدرم و درآورده و کسی نمیتونه مستقیما بگه این مشکل از کدوم قطعه هست!
من وقتی ماشین و روشن میکنم(چه سرد چه بعد مدتی خاموش کردن) این دور موتورم میره زیر 900 تا یعنی سریع افت میکنه رو 500 تا و ماشین تا آستانه خاموش شدن پیش میره.هر دفعه برای اینکه ماشین خاموش نشه 3-4 تا یه کوچولو باید گاز بدم تا دور موتور بره رو 900 تا وایسته
حالا برای اینکه دقیقتر بشه گفت مشکلش چی هست بیشتر توضیح میدم
من این مشکل و با بنزین دارم.یعنی اگه ماشین استارت خورد یدونه پر گاز میدم سوخت ماشین میره رو گاز , دور موتور بدون مشکل رو 900 تا می ایسته.ولی تا گاز ندم و از بنزینش استفاده کنم تند تند دور موتور میاد پایین.
بعضیا میگن از استپر هست بعضیا میگن از سنسور دریچه گاز
من بر این معتقدم اگه از استپر باشه هیچوقت نمیتونه دور موتور را رو 900 تا نگهداره یا بعد اینکه زود سوختش افتاد به گاز بازم باید دور موتور بره زیر 900 تا!
هر چی هست کلا با بنزین مشکل داره و اونم قبل چند تا گاز کوچولو دادن
اگه سوالی باز برای پاسخ دادن به این سوالم مونده بپرسین در خدمتتون هستم
واقعا خسته شدم




من این مشکل رو هم رو گاز داشتم هم رو بنزین ( دوگانه دستی )

مطمئن بودم از دریچه گاز هست

اول خیالم رو از لحاظ وایر شمع و شمعها راحت کردم - ( بعد زدم به سیم آخر تمام اتصالات سیمی تو کاپوت رو از سوکت جدا کردم از نو بستم سر جاش :div: )

ماشینو بزن رو بنزین و تا یکی دو دقیقه ماشینو با دور بالا رو 5000 برونش ( این اصل کاریه :-| )

اقا ما این کار را تایید نمی کنیم فقط خواستیم حرف بعضی دوستان را انتقال بدیم

تنها کاری که باعث شد این مشکل کذایی یعنی نوسان دور موتور بعضی وقتا بالای 1000 بود بعضی وقتها زیر 1000 به کل حل بشه :)



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: