مارک لاستیک
تعمیر پراید
تعمیر پراید سنسور اکسیژن سنسور میل بادامک بوش دنده دو شاخ کلاج جلو پنجره بوش کلاچ دیاگ صافی بنزین لنت ترمز استارت سوئیچ استارت
نگارش در تاريخ یک شنبه 4 اسفند 1392برچسب:, توسط دوست

در خصوص مارک من بهت KUMHO رو پیشنهاد میدم،حالا دلیل؟
ببین کومهو مهمترین نزیتش stable بودنشه،فوق العاده پایداره،من با مارشال و گودیر مقایسه کردم دیدم بازم این بهتره
ضمنا اینکه تا آخرین لحظات کارکردش هم (با عاخ خیلی کم) بازم پایداره و سر خوردن خیلی کم پیش میاد براش
عیبی که کومهو داره اینه که زود تموم میشه یعنی شما با رانندگی متعادل میتونی حداکثر تا 40000 روش حساب کنی نه بیشتر
من سری ECSTA از کومهو رو بهت پیشنهاد میکنم



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: